Algemene Ledenvergadering en Bedrijfsbezoek 20 APRIL 2019

Op zaterdag 20 april a.s. zal de algemene ledenvergadering worden gehouden in Dorpshuis ’t Markehuus, Dorpshuisstraat 43, 7024 PP Veeningen.  Aanvang: 13.30 uur.

Voorafgaand aan deze vergadering kan men het bedrijf van Jan en Margaret Dekker bekijken. Jan is een actief lid van ons stamboek, neemt deel aan keuringen en zet stieren op het COT stierenopfokstation, die daar worden geveild. Zij hebben een bedrijf met ongeveer 30 Piemontese koeien met bijbehorende kalveren, ongeveer 10 pinken en 6 stieren.

Van 11.00 uur tot 13.00 uur is men welkom op dit bedrijf: Fortwijk 10, 7924 PS Veeningen. (opgave via: info@piemontesestamboek.nl, uiterlijk 13 april a.s.)

Rond 13.00 uur gaan we naar Dorpshuis ’t Markehuus, waar we om 13.30 uur met de ledenvergadering beginnen. Tijdens deze ledenvergadering zal er afscheid worden genomen van Harrie Boomkamp en Willemien Reurink als bestuursleden.

Daarna wordt u rond 15.00 uur in de gelegenheid gesteld deel te nemen aan het snackbuffet inclusief 2 consumpties. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening en zijn € 15.– p.p.  (opgave via: info@piemontesestamboek.nl, uiterlijk 13 april a.s.)

R

Binnenkort meer op de website. Houdt u deze datum vast vrij.